28 Ağustos 2010 Cumartesi

-biyomühendislik ders seçimi-

Biyomühendis arkadaşlar,bildiğiniz üzere USİS dönemimiz yaklaşmış bulunmakta =) 
Haftaya biyomühendislik bölümümüzün internet sitesinde tüm sınıflara ait haftalık ders proğramı yayınlanacaktır. Fakat ben programı görmüş biri olarak bazı haberleri şimdiden vereyim dedim...

Bu haber daha çok 2. sınıf arkadaşlar için önemli olsada söylemek gerekiyo şimdiden.Evet,üstten ders almak isteyen arkadaşlar...Malesef çoğu dersler çakışmış bi durumda.Aslında bu durum üstten alacak olanlar için değilde alttan deri kalanlar daha çok ilgilendiriyor.Artık  kendinize uygun en iyi proğramı yapmanızı dilemekten başka birşey gelmiyo elimden...

Diğer bir haber 4.sınıf arkadaşlara.... Fizyoloji, doku mühendisliği gibi derslere girecek hocalar başka üniversitelerden geliyor.Tek temennimiz bizi sevmeleri ve uyumlu olmaları ;)

Ve son çarpıcı haber 3.sınıflara ... Geenetik dersine Dilek hocamız gelmiyor... o dersede dışardan farklı bi hoca geliyormuş ...Hoca hakkında birşey bilmdiğim için bu habere de yorum yapamıyorum malesef...

Asıl habeeri veriyorum... 2. sınıf Hücre biyolojisi dersini 2 yıldır Adil hoca ve Dilek hoca ortak veriyolardı. Fakat bu sene nedense Dilek hoca tek başına vercekmiş.... Adil hoca severler biraz üzülecek bu habere ama Dilek hocamızda bu dersi çok iyi ve moleküler düzeyde veriyo haberiniz olaa ;)

Umarım yayınlanacak bu ders proğramı herkesin hoşuna gider... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen mi? , ben mi? , GEN mi ...

sen mi? , ben mi? , GEN mi ...
%1lik fark olsada... ne denebilir ki?

Followers

Flickr