21 Şubat 2011 Pazartesi

21.02.2011

Geçen sene >'bugün'< ne yaptığımı yada neler düşündüğümü bilmiyorum ama gün itibariyle 21.02.2010 tarihinin benim için çok önemi var. Kendim için ve dahası kariyerim için bişeyler yapmam açısından fazla görüş ve öneri aldığım bu günde kendime çok şey kattım.


6 aylık çabalarımın meyvesini aldığım bugün, aslında herşeyin sadece bir başlangıcı... Bu başlangıç beni daha çok tetiklemeli ve hırslanmalıyım.

Ben kendi açımdan tabiki de elimden geleni yapıyorum ama yanımda ''çok'' değer verdiğim insanların bulunması da  beni daha mutlu ediyor.~~ Hiç şüphe yok ki bende onlar için elimden geleni yapacağımı onlarda biliyorlar. ~~

Benim bu gibi günleri birdaha yaşamam için istekli olmaya devam...
Unutmyın, beni ben gibi gördüğünüz için sizi çok SEVİYORUM...(onlar kendini biliyor)

AdiL..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sen mi? , ben mi? , GEN mi ...

sen mi? , ben mi? , GEN mi ...
%1lik fark olsada... ne denebilir ki?

Followers

Flickr